Jurnalul unei femei...

Saptamana trecuta a fost ziua mea de nastere. Nu m-am simtit prea grozav, trezindu-ma in dimineata aceea.
Am coborat jos pentru micul dejun, sperand ca barbatul meu o sa fie dragut, o sa-mi spuna "La Multi Ani !" si poate, chiar, va scoate la iveala un mic cadou pentru mine.
Da, de unde !... Abia daca mi-a raspuns la buna dimineata. Ne mai mai vorbind de "La Multi Ani !"...
M-am gandit ca... "Deh, asta-i casatoria ta ! Dar copiii or sa-si aminteasca neaparat..." Copiii au topait pe scari in jos la micul dejun si s-au pus pe infulecat fara sa zica un cuvintel.
Cand am plecat la serviciu, dispozitia mea scazuse sub nivelul marii. Ma simteam cumva, mizerabil.
Apoi, intrand in birou, tanarul si foarte bine-claditul meu boss, Rick, mi-a spus:
"Buna dimineata Lady si La Multi Ani !" M-am simtit ceva mai bine atunci, ca in fine, macar cineva si-a amintit.
Am lucrat pana pe la unu, cand Rick mi-a batut in usa si mi-a zis: "Stii, este asa frumos afara si in plus e ziua ta, ce-ai zice sa luam masa impreuna, numai tu si cu mine ?"
I-am zis: "Multumesc, Rick ! Este lucrul cel mai grozav, pe care l-am auzit astazi. Hai, sa mergem !"
Si am luat masa de pranz, dar nu la snack-barul la care mergeam de obicei, ci la un bistro intim care avea mese separate, pentru doua persoane. Am baut fiecare cate doua martini si am avut un lunch copios.
Pe drumul inapoi, spre birou, Rick zice: "Stii ce, e o zi atat de minunata... Crezi ca merita sa ne intoarcem la munca atat de curand ?"
I-am raspuns: "Cred ca nu. Dar, ce propui ?"
El zice: "Hai sa trecem pe la mine pe acasa, stau chiar aici, dupa colt..."
Cand am ajuns la el in livingroom, Rick se intoarce spre mine si zice:
"Poti sa ma scuzi un minut ? Trebuie musai sa ma duc pana in dormitor."
"OK." I-am raspuns eu, nervoasa.
El s-a dus pana in dormitor si a revenit dupa vreo doua minute, carand un tort imens cu lumanari, urmat de barbatul meu cu copiii si inca vreo doua duzini de prieteni si colegi de birou, toti cantand Happy Birthday.

Iar eu, muta, sedeam acolo, pe sofaua lui... goala golutza. :))







Sursa: Maramuresul Online
Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine MM Online, ci utilizatorilor care le posteaza.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii