Ha Ha Haaaaaaaaa!!!!!

În Bucuresti, in fata unei vile aratoase opreste masina de gunoi de la Rosal. Unul dintre gunoieri coboara si se duce la usa sa anunte ca au venit sa ridice gunoiul. Suna la usa si prin difuzor se aude o voce suava, de femeie:
-Cine e, intreaba femeia?
-Gunoierii, raspunde barbatul.
Usa se deschide si in prag apare o blonda superba, care fara sa mai zica nimic, se pune in genunchi si incepe sa-i faca un sex oral cum nu a avut parte in toata viata lui.
Dupa ce termina, cu genunchii tremurand de epuizare si de incantare, omul se intoarce fericit la colegii sai si le spune ce i s-a intamplat.
Ceilalti doi colegi ai sai, plini de tupeu, se duc pe rand si suna la usa, spun ca au venit gunoierii si au parte de cea mai tare felatie, de la frumoasa blonda.
Nerabdator si gandindu-se cu incantare ca el e sef de echipa si poate va obtine chiar mai mult decat gunoierii, soferul gunoierei se duce si el la usa si suna. Povestea se repeta:
- Cine e?
- Soferul!
Femeia deschide usa si ii strecoara o bancnota de 10 lei in palma.
Soferului ii cade falca de uimire.
- Doamna, dar de ce la subalternii mei le-ai supt-o, iar mie imi dai 10 lei?
Femeia, senina, ii raspunde:
-Sotul meu, cand a plecat la serviciu, mi-a zis: Daca vine masina de gunoi, la sofer sa-i dai 10 lei iar la gunoieri m*ie...


Doua blonde mergand pe strada:
- Uite o pasare moarta!!! Saracutza de ea!!!
- Cealalta uitandu-se spre cer:
- Unde?! Unde?!

Ion termina facultatea de medicina si e repartizat intr-un sat. Acolo medicul batran il informeaza ca nu poate sta cu el prima saptamana (cum ar fi trebuit) si pleaca spunandu-i sa fie atent la ce face. Se intoarce peste 7 zile si-l intreaba ce a facut. La care Ion ii spune:
- Prima data a venit o baba ca o durea capul, asa ca i-am dat un calmant. A doua oara a venit un copil julit la genunchi, asa ca am curatat rana, am dezinfectat-o si l-am pansat. Vineri cand sa inchid cabinetul a venit Maria, a incuiat usa, s-a dezbracat si s-a intins pe masa spunandu-mi: - Ioane, nu am vazut barbat de trei luni!
Medicul, cu sufletul la gura il intreaba pe Ion:
- Si ce-ai facut?
- I-am pus picaturi in ochi!



Sursa: Maramuresul Online




Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine MM Online, ci utilizatorilor care le posteaza.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii