Incaltamintea Clujana, odata foarte cautata si apreciata, aproape disparuse in ultimii ani de pe piata romaneasca. Aflata in administratia Consiliului Judetean (CJ) Cluj, compania a intrat “in vizorul” presedintelui Alin Tise, care si-a propus revigorarea si repozitionarea pe piata a brand-ului Clujana.
"In momentul de fata, Clujana sufera din punctul de vedere al prezentei brand-ului pe piata. Compania necesita un nou management si o noua abordare a politicilor comerciale in ceea ce priveste piata romaneasca si piata internationala. Tocmai de aceea, noi, Consiliul Judetean Cluj, prin noul consiliu de aministratie, prin noii directori pe care ii vom pozitiona la Clujana, incercam sa redevenim ceea ce am fost: o firma de locul 1 in materie de productie de incaltaminte, atat in judetul nostru, cat si la nivel national", a explicat Alin Tise.
Acesta spune ca a fost hotarat sa revigoreze fabrica de incaltaminte Clujana inca din momentul in care a devenit presedinte al Consiliului Judetean Cluj. "Clujana este un brand cu care ne putem mandri. Un nume greu incercat si care merita sa isi recapete stralucirea pe care toti romanii au admirat-o. Ba chiar as spune ca este printre putinele brand-uri pe care Clujul le mai are. Pe de alta parte, revigorarea brand-ului Clujana aduce cu sine locuri de munca intr-o perioada dificila si, nu in ultimul rand, le va aduce romanilor produse de calitate cu care Clujana a devenit cunoscuta ca si firma in toata Romania. Rolul Consiliului Judetean este de a face aceasta fabrica performanta, de a o revitaliza, de a o reaseza pe piata romaneasca", a spus Tise.
Criza nu afecteaza planurile Consiliului Judetean de a revigora platforma Clujana, crede Tise, care vrea sa dea, prin revigorarea acestui proiect, un exemplu pozitiv posibililor investitori. "Este posibil si pe timp de criza sa faci treaba buna. Clujana are in momentul de fata cateva sute de angajati, nu are datorii si exista posibilitatea de extindere a liniei de productie. Odata cu deschiderea noilor magazine, vom obtine noi locuri de munca si vom extinde simtitor vanzarile", crede presedintele CJ, care, insa, nu a dezvaluit detalii despre noul plan de management.
"Se lucreaza la acest plan impreuna cu specialistii de la Clujana, in momentul in care va fi finalizat il vom face public", s-a rezumat sa afirme Tise. Un prim pas pentru repozitionarea pe piata a brand-ului Clujana l-a reprezentat demersul facut de CJ pentru a participa la licitatiile pentru incaltaminte militara.
"Pana acum, Clujana nu a participat la nicio licitatie organizata de Ministerul Administratiei si Internelor, Ministerul Apararii Nationale sau Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta. Echipa manageriala s-a rezumat pana acum doar la contractele de tip lohn pe care le avea cu anumite societati din strainatate. Avand acum acces la viitoarele licitatii, Clujana are sanse mari sa le castige datorita calitatii si a pretului foarte bun", a spus Tise. In momentul de fata, exista un magazin de prezentare in incinta fabricii, iar un al doilea va fi deschis in Piata Mihai Viteazu.
"Am inchiriat deja un spatiu in Piata Mihai Viteazu pentru un al doilea magazin si intentionam sa mai deschidem magazine de prezentare in marile orase ale judetului si in mall-uri", a afirmat acesta.
“Vreau sa adresez un indemn Romanilor sa cumpere incaltaminte Clujana atat din solidaritate pentru acest nume Clujean, dar si pentru ca produsele Clujana sunt de o calitate exceptionala si la un pret accesibil. Spun asta, fiindca si eu port Clujana cu placere” Claudiu D..
0 Comentarii