Trei bancuri faine :))


Examen la Academia de Poliție >>>Subiectul întâi: ”Lumina și sunetul”. Intră primul: -Ce este mai rapid? Lumina sau sunetul? -Sunetul. -Justifică! -Când aprind televizorul, întâi se aude și după aia se vede! -Afară, idiotule! Tot așa și cu al doilea, al treilea... -Ce este mai rapid? Lumina sau sunetul? -Desigur, lumina! ”Uite unul deștept...”, gândește șeful, răsuflând ușurat. -Justifică! -Ochii sunt înaintea urechilor ! 

 Acum douasprezece zile am citit ca daca e consumata in exces, carnea te poate ucide. A doua zi, m-am lasat de mancat carne. Acum opt zile, am citit ca bautura te poate ucide. A doua zi, m-am lasat de baut. Ieri am citit ca sexul te poate ucide. Azi-dimineata m-am lasat de… citit… 


 O gagică la judecata de apoi e intrebată de Dumnezeu: - Ai păcătuit? - Nu. - Ai băut? - Nu. - Ai fumat? - Nu. - Ai preacurvit? - Nu. - Bine. Petre, adu o pereche de aripi. - Oh, ce bine!... Mă faceţi înger? - Nu, gâsca.


Responsabilitatea pentru continutul comentariilor nu apartine MM Online, ci utilizatorilor care le posteaza.

Trimiteți un comentariu

0 Comentarii